keskiviikko 1. toukokuuta 2013

May, please be good.



Hei taas :) !


Ihan näin alkuu voin sanoo että tästä postauksesta voi tulla jotain niin sekavaa koska tää on osittain koneella tehty ja osittain puhelimella.. johtuen siitä että mun kone varmaa räjähtää kohta oikeesti ku tää on iha liian lagine  :D Tää ei siis suostu löytämään mitään kuvia tai muitakaan tiedostoja mun puhelimen muistikortilta vaikka mite oon koittanu, nii siirränpä sitte kuvat puhelimen bloggerista tänne ja kirjottelen koneella tekstit ja siitä johtuen kuvat on ihan väärässä järjestyksessä mut joo, älkää hämmentykö liikaa :-)


Mutta siis, tää päivä meni ihanan rennosti. Heräsin siinä kahen jälkee ja sitte mun huspu tuli meille viien aikoihi. No mikäs siinä chillatessa ku sai olla iha rauhassa ku kämppä tyhjänä. No siinä sitte vietettii päivää mitä parhaimmassa seurassa ja lähettii sit jossai vaiheessa morjestaa Nooraa, Matiasta ja Kirilliä. Istuskeltii sit niiten kaa vähä aikaa jossai tienreunas ja jutskailtii mukavia. Sitte takas meille ja kateltii telkkaria Jurin ja rotan kanssa ja saatii vähä muokkailtua murun kanssa tätä blogiaki ees vähäse parempaa suuntaa. Sitte iha liia äkkiä kello oliki jo melkei kymmene ja lähin saattamaa Jurin abcille ja kävin ostamassa jotai mutusteltavaa. .....taas.  heipähei unelmat semmosesta kivasta lautavatsasta täks kesäks... :D

Oon nyt ollu ihan kujalla päivistä :D kokopäivän oon eläny tiistaissa ja sit mulle ilmotetaanki et huomenna on jo torstai... no oliha se helpotus periaatteessa et enää kaks päivää koulua ja sitte onki jo se ansaittu viikonloppu. No nyt sitte ryhdistäydyn ja meen loppuviikoks kouluu ajoissa ja sit kans pysynki siellä ettei tuu enempää ongelmia. Kohta voisinki taas painuu unten maille enne ku silmät menee väkisin kiinni. Öitä ihmiset ;-)







Näistä on paras maholline ilta tehty <3
Maailman ihanin tunne ku heräät ja meet tupakille  ku ulkona paistaa aurinko ja on lämmintä :3
...ja mitäs helvettiä tolle alareunalle tapahtu ?!
My man in the kitchen <3

huspu ja rotta :) ihanat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti