lauantai 13. heinäkuuta 2013

And we don't know how we got into this mad situation,only doing things out of frustration.

Mä en tiedä mitä mä teen täällä kello 05.09 aamuyöstä... kai se on tuo liialline huolestuneisuus ja stressi mikä tälläkertaa valvottaa, puhumattakaan saman katon alla vielä tähänki aikaan riitelevästä pariskunnasta.

No mutta, pahoittelen taas tätä postauksien vähäisyyttä mut mulla ei yksinkertasesti ole ollut aikaa kirjottaa tänne ku päivät menee ulkona ja illalla ku tuun kotia nii kaikkee muuta tekemistä. Mut nyt siis pitkästä aikaa jonkunäköstä tekstiä ja muutama kuvakin :)




Tää on napattu matkakeskukselta perjantaina. Eka kuvattiin murun musiikkivideota joka meni ainaki mun mielestä tosi hyvin ja oli sitte pakko johoki välii napata tämmöne söpöilykuvaki nyt kun oli kerranki  hyvälaatunen kamera käytössä :> Illasta käytiin vielä kirkkopuistossa kattelee millasta menoa yötivolista löyty ja onnistuin illan aikana vielä potkasemaan varpaanki paskaks ja kyllä muute sattuu vieläkin. Hyvä minä :D




Sitte uutta facebookin profiilikuvaa. wihii.


No nää muut päivät onki sitte menny vaa chillaillessa ja ravatessa keskustan ja uimarannan väliä.


Timeline Photos | via Facebook
Tätä oon miettiny enemmän ku liikaa ja niin on varmaa moni muukin. Englanniksi kaikki vaa sattuu ainaki omaan korvaan kuulostamaan parhaalta ja siitä ei pääse mihinkään.

Nojoo kello lähestyy puolta kuutta ja mä jatkan mun yötä weheartit.fi'n ja coca colan kera siihen asti ku alkais edes jonkunverran väsyttämään. Kommenttia ja postausehotuksia tulemaan vaan ihan rohkeesti :-)



2 kommenttia: