tiistai 30. heinäkuuta 2013

Kuvitelmat ei koskaan kohtaa olevaa, mut mitäs vittuu siitä, yritetään kovempaa.

no ekanakin, mun oli tarkotus kirjottaa tänne jo toissapäivänä mut olin sit ilmeisesti löytäny jotai jännempää tekemistä, sama eilen mut illalla iski kunnon väsy ja piti mennä aikasi nukkumaan nii päivä vähä niinkun tais loppua kesken. Tänäänki piti kirjottaa mut siitä asti ku eksyin himaa nii oon vaa jäätäny enkä ees tiiä mitä kehittävää oon tässä muutaman tunnin aikana tehny, tai että oonko tehny yhtikäs mitään. joten. kirjotan huomenna, nyt nimittäi löytyy paljo kuvia ja tekstiäkin.

Ei hyv' luoja. Tänään oli haastattelut sinne ammattistartille ja heräsin siihen todellisuuteen et jos sinne kouluu pääsen, nii seki alkaa jo kahen viikon päästä :o Ja todennäkösesti pääsen ainakin sen perusteella mitä ne siellä haastattelussa sano. huhhuijaa. mut mä lähen takas jäätämään ja kirjottelen tänne huomenna !


kuvatuksia.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti