sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

We’ve built a love, but that love falls apart, a little piece of heaven turns to dark.

VAROITUS: pientä tunteidenpurkausta luvassa, jos ei kiinnosta nii voit jo tässä vaiheessa sulkea tän vitun välilehtesi ja painua helvettiin.

Miten ihmiset voikaan olla niin tunteettomia paskoja ?! En oikeesti ymmärrä sitä et kirkkain silmin vannotaan rakastavansa toista, ja sitte kuitenki selän takana pyöritellään toista muijaa, ja syyks pistetään se että et kuulema kunnioita tätä toista osapuolta tarpeeks ? ANTEEKS   VITTU    MITÄ. parhaani koitin ja tällä kyseisellä henkilöllä ei itellään oo tietoakaan kunnioituksesta, kun kovasti se luuli voivansa päättää et kenen kanssa pyörin ja kenen kanssa en ja että mitä saan tehdä ja mitä en ja luulee muutekin olevansa kaikkien yläpuolella, erityisesti näitten naispuolisten ihmisten. Monesti oon senki kuullu sanottavan että "Sä oot vittu nainen sulla ei oo sanavaltaa tähän" tai "Sä oot nainen, ole hiljaa kun mä puhun."  sekä mun hyville ystäville, että mulle itelleni tän henkilön suusta. Ja ei siis semmosena läppänä mitä monet heittää vaan ihan tosissaan.




Siinä vaiheessa ku tajuaa että tää suhde ei oo mun juttu ja pyörii jo toiset muijat mielessä, pitäis vaan suoraan  tehä siitä suhteesta loppu, ja sanoa rehellisesti mitä on meneillään, eikä jatkaa tommosta saatanan selkäänpuukottamista ja vitun valehtelua. Miten säälittävää tommone. Ja sitte ku vielä kysyn ja pyydän vastaamaa rehellisesti että onko näillä kahdella henkilöllä jotai meneillään, nii pitää viel sillonki  valehdella päin naamaa ? Vaikka mä varsin hyvin tiesin et kaikki ei oo nyt sillälailla kun pitäis. En vittu ymmärrä. Sillonki ku tää henkilö jäi kiinni rysän päältä, nii vieläki jatkuu se sama tuttu tarina että "ei meillä mitään oo, ollaan vaan kavereita." joo vittu selvä.



Mua vituttaa et jouduin jättämää ihmisen ketä rakastan tommosen takia, miten alas yks ihminen voikaan oikeesti vajota ? No onneks tässä ei käyny niin että kuolen mun sydänsuruihin ja niin pois päin, vaan näin että enemmä mua vituttaa ja pettymys toho ihmisee on järkyttävän suuri.  Ei voi muuta kun nauraa paskasesti sille et miten säälittäväks voi yhen ihmisen teot mennä. :D



Luulin et tää ihminen ois oikeesti, siis ihan oikeesti ollu semmonen keneen voin luottaa ja ketä en tuu enää menettämään.
"Vaikka mitä tapahtuis niin sä voit aina kertoo mulle, vaikka tappasit jonku vahingossa nii voit kertoa ja mun kuva ei muutu susta mitenkään." "Oon sun kanssa loppuun asti." 
Jepjep niinhä se taas menikin.
TÄMÄ !!


No mut jokatapauksessa en itke enää yhtäkään kyyneltä ton jätkän takia, koska mä ite tiedostan tässä vaiheessa jo sen että se ei ansaitse mua, ja mä en ansaitse tommosta paskasta käytöstä, mistä näkee niin hyvin läpi että tää jätkä on itteensä täynnä oleva idiootti, joka ei välitä muiden tunteista paskan vertaa, kunha sillä itellään vaan menee hyvin.

"Crying over a guy? Nahh, pick your head up princess, your tiara is falling,"


ei onnistunu aikasemmi eikä kyllä nytkään. sori :-)


Voi perkeleensaatananvittu. Oispa vaan viimesimmän suhteen jälkeen pitäny pysyä siinä päätöksessä että en vittu enää koskaan rakastu. AINIINJOO ! Tässä näille muutamille ihmisille jotka niin paljon suhteen alussa varotteli ja sano mua idiootiks ja suhteen edetessä lakkas pitämästä yhteyttä muhun: olitte oikeessa. happy now ?

No mutta joo



"Määräykset on tehty ja seuraukset nähty, säännöt pitää kuris kunnes niihin kyllästyy, 
niinhän se kuuluu se kuudeskin käsky, mut sitä rikotaan ja se pitää vaan hyväksyy
mut miks se pitää tehä aina valheiden kera, joista molemmille koituu pelkkä muisto katkera,

kun rakastaa, ja pettyä saa, niin ei tehtyä enää tekemättömäks saa
puhun ainoastaan, kolmest sanasta, jotka tähän mennes olis saanu jäädä sanomatta, 

ja ehkä huomenna, taas ne kuulla saan, toivon vaan ettei kukaan enää lausuis niitä turhaan
Koska sanat voi satuttaa, tuottaa tuskaa, tehä hetkest kauniin tai yöstä mustan, mutta turha niil on enää hakee luottamusta, jos on jo taustal jo liian monta petettyä lupausta."





"silloin ei tosiaan, oo arvot kohillaan, jos sanoo että rakastaa ja sanoo sen tosissaa,
 ja sen jälkeen kaataa paskaa niskaan, viis veisaten rakastamansa tunteista.
mieti tarkkaan, ennenku astut harhaan - koska kieltämällä sä vaan vastuut karkaat - 

tiedä ettet katumallakaan, luottamusta takas tuu saamaan vaan
kerran varas, on aina varas, kun syöt kerran sanas, nii se on aina tapanas 

mietit seraukset -ei voi olla vakavat vaik astut umpikujaan ja poltat sillat takanas.
mitä raamatussa sanotaankaan, jep oot syntinen siinä missä tappaja,

 kaikki sanomasi asiat valhetta vaan - arvot korkeella vaikkei oo olemassakaan -
vaan syötät valheita valheiden perään,
 kysymys herää
 ja paikkaat vanhoja uusilla, tiedätköhän itekkää enää,
 että mikä on totta kun sanat leikkivät huulillas
mulle ihan sama, menkää ja tehkää, mut pysähtykää, ja kysykää iteltä, 
et pystyttekö muka luottaa kehenkää, jos ette pystyis edes itteennekään "


on nii vaikeaa, olla miettimättä aikoja, 
liikaa tavaroita liikaa tuttuja paikkoja
muistuttaa, -ku ympärilleen katselee, 
jotain kaunista omistettuna valheelle.




en haluu nähä sua koskaan tai kuulla susta mitään
valitsit ties itse, piste 
se on siinä hyvät loppuelämät,
ja kun koittaa se hetki,
toivottavasti päädyt helvettiin.





Nonii se oli siinä ja nyt pää pystyy ja nenä kohti uusia pettymyksiä  :)
Mä olen vittu vapaa, voin tehä ihan mitä ikinä haluan ja kukaan, ei vittu kukaan oo päättämässä siitä mitä teen tai siitä kenen kanssa mä oon tai vikisemässä siitä ku tein taas kaiken väärin ja en tee mitää ikinä oikei tai ajattele järjellä. En vaan aikasemmin tajunnu et tää suhde meni taas siihe suuntaan et tuntu siltä ku mut ois lukittu johonki häkkiin.
mutta nyt... 
FREEDOM <3 !!!!


2 kommenttia:

  1. TUO ON ASIAPUHETTA NYT TYTTÖSENI!! Tuo tuntuu nyt joko enemmän tai vähemmän aikaa tosipahalle mut oot vahva tyttö etkä jää täällä ikinä yksin:-) mut me ollaaki tästä asiasta nii paljo puhuttu että tiiät.mun ajatukset tähä asiaan! Love u <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kisuli kaikesta tuesta ja kaikesta muustaki, oot maailman ihanin ja love u too:3 <3 !

      Poista