keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Real friends are those who love you when you forget to love yourself.

Hei ihmiset ja kaikki sen tapaset :3 ! Sanonpa näi alkuun et voi tulla aika jäätävää kirjotusta ku taas valvonu koko yön ja mitään tärkeetä täältä ei taaskaan oo tulossa mut jotai kuitenkin :D




Mut jokatapauksessa tiistaipäivä meniki Jennan kanssa lojuessa meillä ja sit jossain vaiheessa iltaa lähettii poraamaa abcille ihmisten seuraa ja en voi kyllä muuta sanoa ku että kaverit on oikeesti maailman ihanimpia ihmisiä ! Piristi iltaa/yötä niin paljon ku oli niin ilosessa ja muutenki niin positiivisessa porukassa missä sai nauraa niin paljo ettei mitään rajaa, ja tytsyjen kanssa tuli sinä samasena iltana opittua sekin et ei saa kiusata vähä erikoisempia ihmisiä jos ei tiiä niiden taustoja yhtään... siis onha tuo iha itestäänselvää mut eipä tullu taas ajateltua ennen ku teki. mut jokatapauksessa, mulla on ollu niin kova ikävä näiden ihmisten seuraa.



Julia,Inka &Noora :3 anni ei halunnu tulla kuvaa ja jenna ja ansku himmaili jossai jemmas :o

Ihanaa ku oon taas alkanu pyörimää näitten ihmisten kanssa. Muutama muukin hyvä toveri on tullu näkyiltyä kahvittelun merkeissä ja yks kenestä en oo kuullu mitään koko kesän aikana uskals sekin ottaa nyt yhteyttä ja ois tosi jeeees jos sitäki nyt onnistuis näkemää joku päivä pitkästä aikaa :-)



En oikee voi kovin tarkkaa sanoo et mitä on tapahtunu minäki päivänä, ku oon nyt ollu iha kujilla tässä ku liia monet yöt menny  valvoessa ja tekemässä tyhmyyksiä. Mut jokatapauksessa, viime viikonlopun aikana sain jo tungettua vaaleeta väriä noihi alempiin hiuksiin niinku näkyy ja yks yö ihan vaan tylsyyttäni päätin tökätä toisen huulikorun itelleni.

shiinäniin :3
Ite tykkään aikatosipaljon, mut on tossa totuttelemista :D ja kaikenlisäks se näyttää tällä hetkellä niin järkyttävän tyhmältä ku se on niin turvonnu ja koska siinä on liian iso pallo ku oon onnistunu kaikki pikkuset hävittämään. No jos sitä tänään pistäis Crazy Factorylta taas pitkästä aikaa koruja tilaukseen.



Mä en tajua mitä tiistai-keskiviikko yönä tapahtu o_o tulin kyllä kotia mut en oo varma meninkö nukkumaa vai et mitä mä tein mut jokatapauksessa mun ois pitäny lähteä aamulla ennen kaheksaa käymää inkan kanssa tupakalla ja kymmenen jälkee nitan kanssa kahvilla. jotenkin olin sit jossai vaiheessa onnistunu simahtamaan ? ja nukuinki sitte kokopäivän onnellisesti siihen ilta 22-23 asti...... ja sit ku herään nii oon taas iha kujilla et mitä helvettiä mikä päivä mikä vuos mikä kuukaus. No lähinpä siitä sitte erikan kanssa tupakille ja sitte himuski ilmesty siihe myös ja siinä meni se muutama tunti vaa rupatellessa ja chillaillessa ja mähistäessä ::D No sen jälkee oon vaa lagannu himassa ja ollu valveilla ja ihan vitun jäissä. iha hauskoja nää unirytmit <3


Maailman ihanin tunne kun meet viien aikaan aamusta tupakille ja huomaat et tää meiän ihana valosa ystävämme, toiselta nimeltään aurinko, joka ei oo moneen päivään näyttäytynyt paistaa nyt söpösti siellä taivaalla :3




jotain tosi jäätävää.

                                         ja tää tais olla muutama päivä taaksepäi.



  mut taidanpa tästä lähteä ottamaa aurinkoa ku se näyttää nyt viimeinki paistavan myös toho meidän takapihalle :3 oijoijoi tätä mä oon kaivannu <3

 mut mukavaa päivää jokaselle ja nauttikaa auringosta nyt ku se vielä paistaa !



                                                  P.S.

 


                                               !!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti